Activitats de ASTROINGEO durant el #MesCultural

Data de la notícia: 02-02-2016

Febrer de 2016:

Durant tot el mes exposició de Astronatura i del Projecte Alacant, cota zero en el Saló d'Actes de la Politècnica IV.
  • 4 de Febrer a les 20:00h en Saló d'Actes de Politècnica IV - Conferència "Alacant, cota zero" a càrrec del Dr. Enrique Aparicio.
  • 6 de Febrer: Observació Astronòmica a Salines. Eixida des del punt de trobada de la UA (pàrquing d'Aulari II a les 18h).
  • 11 de Febrer a les 20:00h en Saló d'Actes de Politècnica IV - Conferència "El canvi climàtic segons la ciència" a càrrec del Dr. David García García.
  • 18 de Febrer a les 20:00h en Saló d'Actes de Politècnica IV - Conferència "L'impacte ecològic del canvi climàtic: la contribució humana a la transformació d'un planeta", a càrrec del Dr. José Emilio Martínez Pérez.
  • 25 de Febrer a les 19:00h en Saló d'Actes de Politècnica IV - Fòrum sobre el projecte "Alacant, cota zero". Modera Manuel Rodríguez de Viguri (periodista cientific).

Més informació en  www.astroingeo.org    o www.ciaa-alicante.es