Mo_gallery seleccionada per la web Archdaily entre els millors projectes universitaris del món

Data de la notícia: 02-09-2015

El nostre alumne Diego Jesús García López guardonat per Archdaily com a membre del projecte Mo_gallery seleccionat entre els millors projectes universitaris del món

Mo_Gallery

Durant el passat curse la web de la UA difonia la següent notícia sobre el treball de l'alumne d'arquitectura, Diego Jesús García López:

A partir del taller d'Arquitectura Pneumàtica que va organitzar la EPS en el Mes Cultural, el nostre alumne ha construït una galeria d'art amb estructures inflables: Mo_Gallery.

La iniciativa perseguia recaptar fons per a recolzar la prevenció i recerca del càncer de pròstata i testicular, i estava integrada dins de Movember, moviment que dóna resposta a la necessitat de conscienciar als homes de cuidar-se i realitzar-se revisions periòdiques per a detectar a temps aquestes malalties.
Construïda en Caravaca, Mo_Gallery va aconseguir un gran èxit de participació i recaptació de donatius.

No hi ha millor forma de començar aquest nou curs que amb una altra excel·lent notícia sobre Mo_Gallery: ¡Ha sigut seleccionada per la web Archdaily entre els “millors projectes universitaris del món"!

Arquitectura Pneumàtica(2014) i Resonant Currents (2015) són activitats organitzades per l'Àrea de Projectes Arquitectònics per al Mes Cultural de la EPS. Ambdues pertanyen a la creixent sèrie de Tallers I1:1 dirigida per Javier Sánchez Merina, que consisteix a construir pavellons a escala humana en el pati de la Politècnica IV.

Per a açò comptem amb la presència d'arquitectes de prestigi internacional, com Prada Poole i Manuel Báez, especialitzats en la recerca de materials i tècniques constructives de grans estructures.

Aquestes experiències completen la seua raó de ser una vegada que alumnes com Diego Jesús fan seus aqueixos coneixements per a aplicar-los, més tard, en la formalització de noves realitats.