Setmana Teleco: CONCURSE PÒSTER PFC/TFG

Data de la notícia: 03-02-2015

Concurs: Pòster de Projectes i Treballs Fi de Carrera d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació (So i Imatge) i Graduats en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació
Concurs:
Pòster de Projectes i Treballs Fi de Carrera

Escola Politècnica Superior

Participants
Alumnes d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació (So i Imatge) i Graduats en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, que hagen finalitzat els seus estudis durant el curs 2013-14 en la UA.
Tots els participants rebran un diploma acreditatiu de la seua participació en la III SETMANA DE LES TELECOMUNICACIONS de l'Escola Politècnica Superior.

Característiques del pòster
  • Grandària en format A3 orientat en vertical (42 cm d'alt x 29,7 cm d'ample).
  • En la part superior del pòster hauran de figurar necessàriament els següents punts: Títol, autor i resum del PFC (aproximadament 300 paraules).
  • No s'inclourà cap referència als tutors.

Criteris de valoració
  • Grau d'innovació.
  • Aportació al món professional, i especialment al sector audiovisual.
  • Possibilitats d'implantació real

Procés de selecció dels premis
Es realitzarà mitjançant vot secret dels membres convidats a les conferències de la III SETMANA DE LES TELECOMUNICACIONS i el professorat. Cadascun d'ells seleccionarà els tres treballs que considere més innovadors.

Premis
Es lliurarà un primer premi de 180 euros, un segon premi de 140 euros i un tercer premi de 120 euros. S'atorgaran esments en funció de la qualitat dels treballs per valor de 50 euros.

Patrocinador
Escola Politècnica Superior. Universitat d'Alacant.

Col·laboradors
Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació, Escola Politècnica Superior.

Data i lloc de lliurament:

Ha d'enviar-se la Fitxa d'Inscripció i el propi Pòster en format pdf a: jefe.sonimag@eps.ua.es
No és necessària la impressió del Pòster.

Data límit de lliurament del pòster: Domingo 8 DE FEBRER DE 2015 A les 14:00 HORES

AMPLIACIÓ DE LA NOTÍCIA

LLISTAT DE PARTICIPANTS

LISTADO DE PARTICIPANTES

1 - Estudio de la radiación de antenas lineales en campo cercano y lejano mediante las ecuaciones de Jefimenko y Pocklington

2 - Estudio de exoplanetas utilizando telescopios robóticos

3 - Monitorización de vehículos

4 - Certificación de eficiencia energética de una vivienda existente

5 - Estudio de la Optimización de Suelos Flotante mediante Modelos de Tamaño Reducido

6 - Implementación de un sistema de Wave-field Synthesis en tiempo real
7 - Visual Servoing en vehículos autónomos
8 - Control de la orientación de equipos y estabilización frente a desviaciones
9 - Interface de identificación y caracterización de ondas sísmicas mediante análisis de polarización
10 - Lost Sheep
11 - Ingeniería inversa para la adaptación de conectividad WIFI a un parquímetro urbano
12 - Detección automática de arritmias mediante análisis de características
13 - Extracción de características para clasificación de señales de tempblor parkinsoniano en pacientes bajo estimulación cerebral.
14 - Diseño de transductor con focalización variable en el rango de 25kHz
15 - Estudio de la viabilidad de una aplicación para dispositivos móviles para el análisis y ajuste de sistemas de refuerzo sonoro

ACTUALITZACIÓ GUANYADORS

El resultat es: