II DIA DE LA RÀDIO EPS

Data de la notícia: 29-01-2015

Logo Grande

El pròxim 13 de febrer divendres, amb motiu del Dia Mundial de la Ràdio, es realitzarà per segon any consecutiu, un concurs entre els programes de la ràdio Politècnica. Serà en directe, ja que es traslladaran a l'amfiteatre de l'Aulari II. Els acompanyaran també 2 concerts: La Gota Tour de **Arkano i **Naia.

Entre tots els assistents a l'acte se sortejarà un mòbil Nokia Lumia 530, de la mà de l'empresa alacantina unoauno i dos videojocs de Randal´s Monday cedits pels creadors del videojoc Nexus, es tracta de l'edició de col·leccionista d'aquest videojoc per a PC. El concurs es llançarà allí mateix i es resoldrà en el propi acte. Es recomana tenir un compte de twitter. L'entrada és lliure.

L'Acte començarà a les 19:00 donant lloc a espais de 15 minuts dels nostres programes de ràdio actuals (curs 2014/205).

El concurs de programes serà només entre els programes d'estudiants.
Bases del concurs:

Streaming en directe en https://vertice.cpd.ua.es/aulario2

L'ordre dels programes és el següent:

19:00  (@ShalomNiggas) Shalom Niggas (grup alacantí que acompanyarà l'inici de l'acte)
19:15 (@culturaenlaUA)  Cultura en la UA (obertura i llançament del concurs per al públic)
19:30 Univers des de la Politècnica
19:45  (@ComunicandoUA) Comunicant UA
20:00 (@BuenrollismoUA )Buenrollismo en la UA
20:15  (@ConectadosUA) Connectats
20:30 (@giveme2eps) Give Em 2
20:45 (@JardineroEmpres)  Jardiner d'empreses (tancament i resolució de concursos)

ARKANO (@SmoothArkano)

A les 21:00 tindrem l'actuació musical de Arkano, com a part de la seua gira de la Gota Tour.
La Gota Tour és un xou d'improvisació que l'artista alacantí està portant de Gira per tota Espanya.

En el seu haver-hi es troben treballs de la talla de "Classe Preferent" (2010), maqueta que ha collit més de 200.000 mp3 descargats des del seu llançament o "La veu de la sospita" (2013) que ja ha superat els 100.000 mp3 descarregats, a més, videos com: "Arribaran els bons temps", el qual té més de 500.000 reproduccions en el portal de vídeos YouTube.

Rapeos dinàmics, desenfadats i en la majoria d'ocasions amb un missatge intel·ligent i treballat és el que trobem en cada nou treball de Arkano, també conegut per les seues habilitats com freestyler, ja que amb tan sol 15 anys es va proclamar vencedor de la Xarxa Bull Batalla dels Galls 2009 celebrada en la Plaça Espanya de Madrid, a més, ha sigut guanyador de moltes més competicions de freestyle celebrades per tota Espanya, afermant-se cada vegada més sobre els escenaris.

NAIA  (@SomNaia)

A les 22:00 tindrem al grup Naia.

Naia, és un grup valencià que caminant entre el folk, el pop i la cançó d'autor, entre altres gèneres musicals, troba la seua pròpia personalitat, sempre disposada a obrir noves portes. Sense oblidar el que els resulta més proper, les textures tradicionals valencianes, viatgen per tot el món per a treballar melodies i ritmes propis d'altres racons.

Després del seu primer treball discogràfic, Joc d'emocions (Temps Record 2010), Naia es disposa a fer un pas en el seu caràcter inquiet i innovador dins del panorama folk valencià.

Amb la nova proposta, No caminems sols (2014), presa força el vessant més reivindicatiu del grup, tot amanit amb una bona dosi de ritme i noves sonoritats, entre altres sorpreses.

Van ser grup finalista Del concurse Sons del Mediterrani 2011 i nominado a millor disc de folk als premis Ovidi Montllor 2010.

Més info en el witter de la Ràdio Politècnica http://twitter.com/radioeps

ACTUALITZACIÓ!