Plataforma l-earn

Data de la notícia: 26-01-2015

Ús de la plataforma l-earn

Davant la creixent demanda del domini de llengües estrangeres, amb especial rellevància de l'anglès com a llengua vehicular en l'àmbit internacional, l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat d'Alacant (UA) vol potenciar la formació en aquesta llengua. Així, l´EPS organitza cursos presencials amb el Centre Superior d'Idiomes (CSI) de la UA per a formar al seu personal PDI i PAS, i que en finalitzar aquests cursos puguen presentar-se als exàmens que acrediten al B1, B2, C1, etc, i que el CSI està acreditat per a fer-ho.

Però, per a assegurar una formació continuada, especialitzada en diferents dominis enginyerils i mantenir els coneixements adquirits sense necessitat d'assistir a les aules, la EPS ha arribat a un acord amb l'empresa l-earn per a realitzar formació online.

Gràcies a aquest acord, podrà accedir a una innovadora plataforma online, única en el mercat de l'ensenyament, amb la qual podrà practicar i millorar el seu domini de l'anglès lliurement, sense horaris, i en diferents suports audiovisuals. Tot açò gràcies als milers de continguts i recursos lectius que seran seleccionats de manera personalitzada en funció del seu nivell, gustos i interessos personals.

¿Com puc donar-me d'alta?
Accedisca mitjançant el link https://epsalicante.l-earn.es , i introduïsca el seu usuari (El seu propi mail de la UA) i contrasenya (La que Vè. mateix establisca en el primer registre). (El procés d'inscripció tarda uns instants, per la qual cosa recomanem dur-ho a terme en un ordinador o Tablet)

Addicionalment, una vegada registrat i de manera totalment voluntària, podrà ampliar el seu programa formatiu afegint més recursos o classes de conversa, amb importants descomptes exclusius per als membres de l'Escola Politècnica faça clic en la pestanya “Check out our training plans” per a conèixer aquestes opcions.

Per a més informació sobre aquest tema, pot posar-se en contacte amb l'empresa des de la pròpia plataforma o enviant un correu a hello@l-earn.es, indicant la seua pertinença a l'Escola Politècnica.

Addicionalment, en el marc del Mes Cultural,dimarts que ve 17 de Febrer a les 10h 11h, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, realitzarem una xarrada informativa sobre l'ús d'aquesta plataforma.
ACTUALITZACIÓ: VIDEO DE LA CHARLA ACÍ